İnsani Finans Zirvesi

İnsani Finans Zirvesi

16-17 Kasım’da Haliç Kongre Merkezinde Cumhurbaşkanlığının himayelerinde MÜSİAD, TOBB ve TKBB’nin ortaklaşa düzenlediği İnsani Finans Zirvesinde Karma Fonlamalar konusunda ben de bir konuşma yaptım. BES fonları, Varlık fonları, Gayrimenkul Fonları ve İslami Fonları büyük çaplı proje finansmanı ve konut fonlamasında birleştiren modelimi bu önemli zirvede paylaştım.

Her ne kadar oturumlardaki dinleyici sayıları bu anlamlı zirve için oldukça hayal kırıklığı yaşatmış olsa da zirve gerek kurgusu itibariyle gerekse teması ve konu başlıkları ve konuşmacılarıyla oldukça önemli bir başlangıç ve mihenk taşı niteliğinde geleceğe umut verecektir. Mevcut finansal sistemin bir anda değişmesi çok zor ancak değişimin kişinin kendinde başladığı düşünülürse, herkesin şapkasını önüne alıp daha insani bir finans ve daha eşitlikçi ve yaşanası bir dünya için neler yapabileceği konusunda elbirliği ile çalışması mutlaka bir değişim sürecini başlatacaktır. Zirvenin bu anlamda önemli bir adım olduğunu düşünüyor ve devamının gelmesini diliyorum.

İstanbul, Kasım 2017

This entry was posted in Eğitim ve Konferanslar, Güncel Konular and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment